Shop More Submit  Join Login
×



Details

Submitted on
April 12, 2008
Image Size
85.5 KB
Resolution
200×141
Link
Thumb
Embed

Stats

Views
434
Favourites
5 (who?)
Comments
76
Downloads
89
×
Dohi swordplay ANIMATION by Spirogs Dohi swordplay ANIMATION by Spirogs
Yo =D First try at animating =P

Wish it were smoother. =P

his download to see it =P
Add a Comment:
 
:iconjoshing3the7kokiri:
Joshing3the7Kokiri Featured By Owner Jun 10, 2009
Dude! That is epic... Gotta wonder if you'll ever do more animating, eh?
Reply
:iconspirogs:
Spirogs Featured By Owner Jun 10, 2009  Professional General Artist
Haha that's about the extent of my animating abilities... It's more like Post-it animations haha
Reply
:iconjoshing3the7kokiri:
Joshing3the7Kokiri Featured By Owner Jun 10, 2009
Ahh, I remember post-its... Those were fun. :XD: One teacher made us do an essay that was ten pages (I wound up doing 25 because of how interested I got), and in the bottom right corner, I did a doodle. 2nd page went to top right. Third to top left. Bottom left, bottom right, etc. If you looked through the pictures right, you'd see me hitting my head on a wall repetitively from writing so much. Hahaha!
Reply
:iconaly-zimm:
aly-zimm Featured By Owner Feb 19, 2009
Hey, I just noticed something. Is Dohi left-hand dominant? *gasp*
Reply
:iconspirogs:
Spirogs Featured By Owner Feb 19, 2009  Professional General Artist
Ambidextrous =]
He usually uses his right hand though...
I think of drawings as mirrors usually, and my right is their left lol =P
I oftem mix up hands.
Reply
:iconaly-zimm:
aly-zimm Featured By Owner Feb 20, 2009
Yes, ambidextrous would be the easiest to draw, wouldn't it? =P Nora is ambidextrious, and Kornith has taught himself. Besides those two characters, I try to make a character seem one-hand dominant. It's difficult to remember, though ><
Reply
:iconspirogs:
Spirogs Featured By Owner Feb 25, 2009  Professional General Artist
Yeah.. Norin is right handed. And so is Hido, although he dual-wields. He usually used the left hand to block and atacks with the right =]
Reply
:iconaly-zimm:
aly-zimm Featured By Owner Jul 5, 2008
After watching this again, I have a dire urge to state:

I love his tail!! :heart: :heart: xD
Reply
:iconspirogs:
Spirogs Featured By Owner Jul 12, 2008  Professional General Artist
hahaha =P
Reply
:iconflama-foxangel:
Flama-foxangel Featured By Owner May 4, 2008
Not bad but it isn't an animation at all, you just used 4 drawings with long pauses.
Reply
Add a Comment: